START 3

Emlakçı, sigortacı, poliklinik, kırtasiye, çiçekçi, pastahane, parfümeri, dershane ve  galeri gibi muhasebesini dışarıdan takip eden, tek kullanıcılı, küçük ölçekli işletmenizin günlük işlemlerini daha etkin ve verimli bir şekilde yönetebilmenizi sağlar.

Ölçeği ne olursa olsun, tüm işletmelerin hedefi aynı: Kâr edebilmek. Bunun için de stok giriş-çıkışları, satış, ödeme ve tahsilatların detaylı takibi, faturalaşma gibi süreçlerin kontrol edilebilmesi, kısacası satışlar ile maliyetler arasındaki dengenin etkili bir şekilde izlenebilmesi gerekiyor. Mikro işletmelerin ihtiyaçları ve beklentilerine göre özel olarak geliştirilen Logo Start 3 stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerinin tek noktadan yönetimini sağlayarak iş yükünü hafifletiyor ve kârlılığı artırıyor.

Mikro ölçekli bir işletmeyseniz, kısıtlı insan kaynağıyla işinizi sürdürmeye çalışıyorsunuz demektir. Bu süreçte muhasebe hizmetini dışarıdan alıyor ama verilerinizin tutarlılığını ve güncelliğini kontrol etmekte zorlanıyorsanız Logo Start 3 tam size göre!

TEKNİK ÖZELLİKLERİ

  • Tüm verilerinizi güvenle saklayın

Logo Start 3, daha önce farklı ortamlarda sakladığınız verileri tek bir sisteme taşıyor. Böylece dosyalar karışmıyor, hesap hataları olmuyor; kazancınız, masraflarınız, stoklarınız, faturalarınız, kısacası ihtiyacınız olan tüm bilgiler Logo Start 3 üzerinde güvenle tutuluyor.

  • Verilerinizin analizlerinde kontrol sizde

Logo Start 3 kullananlar, tüm veriler Logo Start 3 üzerinde olduğu için, kesilen faturaların toplam tutarını, maliyetleri, siparişlerini, ödemelerini, bekleyen tahsilatlarını, kâr-zarar hesaplarını görüp kolaylıkla raporunu alabiliyor.

  • Stoklarınızı yakından takip edin

Ürün devamlılığı ve müşteri memnuniyeti için stokları sürekli kontrol altında tutmak gerekiyor. Logo Start 3 güncel stok bilgilerini, ürün giriş-çıkışlarını, konsinyeleri, stok değerlerini ve ürün görsellerini içeren sınırsız sayıda ürün kartlarıyla stok takibini kolaylaştırıyor.

  • Kapsamlı banka işlemleri

Logo Start 3 ile bankacılık işlemlerine zaman harcamanız gerekmiyor. Bankalardaki ticari hesaplar ve kredi hesapları, banka/şube adları ile birlikte ya da ayrı ayrı izlenebiliyor. Havale, EFT, çek/senet ödemeleri ve gelen ödemeler de Logo Start 3 ile kolayca takip edilebiliyor.

  • Kasa ve çek/senet işlemleri kontrol altında

Çek/senet tahsilat ve ödemeleri, fatura kapatma, kasadan kasaya virman gibi her türlü günlük nakit hareketi Logo Start 3 ile kolayca takip edilebiliyor. Çek ve senet gibi değerli evraklar tarihlerine, numaralarına ve vadelerine göre kaydedilebiliyor. Açılan kayıtlar üzerinde çek ve senetlerin durumları (“portföy”, “ciro edildi”, “bankaya verildi” vb.) adım adım izleniyor, böylece hiçbir detay gözden kaçmıyor. Durumu değişen çek ya da senetler için gerekli dekont ve fişler, Logo Start 3 tarafından otomatik oluşturuluyor.

  • Siparişlerin kolay takibi

Müşteri memnuniyeti açısından ürün ya da hizmet kalitesi kadar, siparişlerin doğru şekilde yönetimi de önemli. Gelen siparişleri müşteri bilgisi, sipariş tarihi, teslimat tarihi gibi verileri de girerek kaydeden Logo Start 3, tüm siparişleri tek noktadan takip etmeyi sağlıyor. Böylece aynı müşteriden gelen bütün siparişler tek ekranda görülebiliyor. Siparişlerle stokların karşılıklı kontrolü sayesinde, stok yetersizse Logo Start 3 doğrudan sipariş verebiliyor.

  • Güncel müşteri bilgileri

Her müşteri için Logo Start 3 üzerinde oluşturulan cari hesaplarda müşterilerin aylık satış tutarları, toplamları, riskleri ve risk limitleri tanımlanabiliyor. Cari hesaplara ait farklı zamanlarda girilen işlemlerin, istenen zaman aralığı için değerlendirmesinin yapılabildiği raporlara kolaylıkla da ulaşılabiliyor.

  • Fatura işlemlerinde rahatlık

Logo Start 3, siparişlerin faturalaştırılması sürecini de otomatik olarak yönetiyor. Gelen siparişleri irsaliyeye, kesilen irsaliyeleri de faturaya kolayca dönüştürülebiliyor. Önceden tanımlanmış indirim, masraf ve promosyonlar da faturaya doğrudan yansıtılıyor.

  • Kredi kartı ya da taksitle satış

Kredi kartıyla yapılan satışlar, tahsilatlar ve banka geri ödemeleri Logo Start 3 ile kolayca izlenirken, tüm hesaplar için ayrı ayrı banka ve puan komisyonları tanımlanıp geri ödeme planları oluşturulabiliyor. Logo Start 3 ile ayrıca taksitli satışlar da yapılabiliyor, tüm fatura işlemleri taksitlendirilebiliyor ve yeni ödeme planları oluşturarak eksik ödemeler takip edilebiliyor.

  • Logo Start 3’ün sunduğu kolaylıklara e-Devlet Çözümlerinin konforunu da eklemek isteyen işletmeler, bu çözümleri eLogo güvencesiyle ek hizmet olarak alabiliyor.
  • e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-Serbest Meslek Makbuzu çözümleri Logo Start 3 ile entegre çalışıyor. Böylece e-Devlet Çözümlerine kolayca ve kısa sürede geçiş yapılabiliyor.
  • Logo Start 3 ile birlikte e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-Serbest Meslek Makbuzu’na geçiş, işlem kolaylığı sunmanın yanı sıra kağıt ve basım maliyetlerinden de tasarruf etmenizi sağlıyor.