Go 3
KOBİ’lerin muhasebe, sipariş, stok takibi, satış, satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-Devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerini tek noktadan yönetebilmesini sağlıyor.
- Uçtan uca yönetim
Logo GO 3; KOBİ’lerin muhasebe, sipariş, stok takibi, satış, satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-Devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerini tek noktadan yönetebilmesini sağlıyor. Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzle de desteklenen Logo GO 3 ile KOBİ’ler zaman ve maliyet tasarrufu elde ederek rekabette bir adım öne geçiyor.
- İhtiyaçlara özel çözüm
KOBİ’lerin genel ihtiyaçlarına göre tasarlanan Logo GO 3, ayrıca işletmelere özel gereksinimler için de ek özelliklerle zenginleştirilebiliyor. Böylece tüm KOBİ’ler, kendileri için en uygun Logo GO 3 paketini oluşturabiliyor.
- Her sektöre uygun
Logo GO 3, KOBİ’ler için özel olarak geliştirilmiş sektör-bağımsız yapısıyla; dağıtımdan inşaat, eğitimden tekstile, medyadan sağlığa kadar pek çok farklı sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılıyor.
- Çok yönlü işlevsellik
Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi birçok işlem, Logo GO 3 çatısı altında, tek noktadan, rahatlıkla yapılabiliyor. Böylece zaman ve maliyet tasarrufu sağlanıyor.
Güncel yasal mevzuata uyum
Yasal mevzuata tam uyumlu olan Logo GO 3’ün güncel yapısı sayesinde tüm kayıtlar güvenle yönetilebiliyor. Ayrıca her ay başında paylaşılması gereken Ba-Bs formları elektronik ortamda hazırlanıyor; e-Beyanname özelliği ile de vergilendirme dönemlerinde işlemler hızlı bir şekilde tamamlanıyor.
- Esnek platform
Her işletmenin kendine özgü ihtiyaçları olabilir. Logo GO 3, Logo İş Ortaklarının geliştirdiği uygulamalar (app) ve widget’larla zenginleştirilebiliyor. Böylece tam da ihtiyaç duyulan özelliklere sahip bir fonksiyon kümesi oluşturulabiliyor.
- Sade ve pratik arayüz
Sezgisel ve kolay kullanım baz alınarak yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo GO 3’ün göz yormayan, estetik masaüstü tasarımı, kişiselleştirilebilme özelliği ile istediğiniz tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmenizi sağlıyor. Logo GO 3’ün kullanıcı dostu arayüzü sayesinde kolay ve hızlı veri girişi yapılabiliyor, rapor ve uygulamalara kolayca erişilebiliyor.
- Hızlı erişim
Logo GO 3’ün en önemli özelliklerinden biri, kullanım kolaylığı… En sık kullanılan fonksiyonların kişiye özel masaüstüne kısayol tuşu olarak eklenmesiyle, işlem süreleri kısalıyor. Bu da çalışanlar için zaman tasarrufu, KOBİ için ise verimlilik artışı anlamına geliyor.
- e-Devlet uygulamalarıyla uyumluluk
Logo GO 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre şekilde çalışıyor. Bu sayede Logo GO 3 üzerinde yapılan işlemler doğrudan e-Devlet uygulamalarına aktarılabiliyor.
- İş analitiği, CRM, İş akış yönetimi ve bordro çözümleri ile entegrasyon
Logo bünyesindeki farklı çözümler Logo GO 3 ile kusursuz şekilde entegre edilebiliyor. Logo GO 3’ten gelen veriler, iş analitiği çözümü Logo Mind Insight ile işlenerek detaylı şekilde analiz edilebiliyor ve raporlara dönüştürülebiliyor. KOBİ’lerdeki iş akış süreçleri Logo Flow ile kusursuz şekilde yönetilirken, satış-pazarlama birimlerinin veya teknik ekiplerin randevu, görüşme, teklif, satış gibi müşteri süreçleri de Logo CRM üzerinden Logo GO 3 ile bütünleşik olarak takip edilebiliyor. Logo GO 3 ile entegre çalışan Logo Bordro Plus da sicil ve ücret yönetimi ihtiyaçlarını eksiksiz şekilde karşılıyor.