Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo CRM; göz yormayan, estetik tasarımı ile modern ve kullanıcı dostu bir arayüz sunuyor.
Logo CRM
Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor.
Her ölçekten şirketin ihtiyacı
Hangi ölçekten olursa olsun, tüm şirketler mevcut müşterilerinin sadakatini artırmayı, potansiyel müşterilerine erişebilmeyi ve müşterilerle doğru iletişimi kurmayı hedefliyor. Bu süreci otomatize ederek kolaylaştıran Logo CRM sayesinde doğru müşteri ile doğru zamanda, doğru iletişimi kurmak mümkün oluyor.
Entegre yapı, güçlü kurumsal hafıza
Müşteri ile tüm temas noktalarında hızlı ve etkin yönetim sağlayan Logo CRM, aynı zamanda Logo ERP çözümleriyle de entegre çalışıyor. Böylece işletmedeki tüm veriler birbirini besleyip destekliyor ve satış ve pazarlama süreçleri kontrol altına alınarak güçlü ve güvenilir bir kurumsal hafıza oluşturuluyor.
TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Satış ve pazarlama süreçlerinin etkin yönetimi
Mevcut ve potansiyel müşterilere yönelik tüm verileri ve aksiyonları aynı çatı altında toplayarak bütüncül bir bakış açısı sunan Logo CRM, satış ve pazarlama süreçlerinin daha iyi planlanmasını sağlıyor. Böylece daha fazla müşteri memnuniyeti, daha çok sayıda yeni müşteri ve daha fazla kârlılık için gerekli zemin oluşturuluyor. Diğer bir deyişle siparişler hızla satışa dönebiliyor.
Kurumsal hafıza
Müşteri, bayi, tedarikçi gibi tüm paydaşların bilgileri Logo CRM üzerinde kolayca tanımlanıp gruplanabiliyor. Böylece oluşturulan kurumsal hafıza, sonraki süreçlerde sunulacak tekliflerin ya da hazırlanacak kampanyaların da daha verimli şekilde tasarlanmasını sağlıyor. Ayrıca Logo CRM’de potansiyel müşteriler hakkında tutulan bilgiler de yeni satış imkanları oluşturabilecek teklifler hazırlamayı kolaylaştırıyor.
Müşteri segmentasyonuyla zaman tasarrufu
Müşteri ile ilgili tüm veriler, yazışmalar, telefon kayıtları, faturalar ve şikayetler Logo CRM üzerinde toplanarak etkin bir müşteri yönetimi elde ediliyor. Tüm bilgiler müşterinin ihtiyacına uygun olarak sınıflandırıldığından, özellikle satış ve pazarlama personeli önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlıyor.
Doküman yönetimi
Logo CRM’de oluşturulan her müşteri klasörü altında istendiği kadar belge toplanıp alt klasörlerde gruplandırılabiliyor. Bu klasörlerin daha sonra oluşabilecek sıcak satış fırsatları ile otomatik eşleştirilmesiyle satış performansı yükseliyor.
Outlook eklentisiyle zaman tasarrufu
Logo CRM yazılımı ile e-posta uygulamasının entegre çalışması sayesinde, mail gönderen müşterinin, tedarikçinin ya da bayinin kayıtlarına da hızlıca erişmek mümkün oluyor. Outlook Add-in ile farklı uygulamalar arasında geçiş yapmadan verilere hızla ulaşılabiliyor.
Mobil uygulama üzerinden kesintisiz erişim, tam kontrol
Logo CRM, web tabanlı yapısı sayesinde her an her yerden erişilebilen bir çözüm sunuyor. Logo CRM’in mobil uygulaması da ürünün web arayüzünde yer alan tüm modül ve fonksiyonlarını kapsıyor. Ayrıca mobil uygulamadaki Yakınımdakiler özelliği, bulunulan bölgedeki müşterileri ve açık fırsatları harita üzerinde gösteriyor. Check-in/Check-out özelliği de saha çalışanlarının sistem üzerinden takibini ve rota optimizasyonu sağlıyor.
Tüm ihale ve fırsatlar tek ekranda
Logo CRM satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tüm geçmiş süreçleriyle birlikte tek ekrandan takip etmeyi sağlıyor. Bu sayede; fırsatlarla ilgili hangi tarihte, kim tarafından ne işlemler yapıldığı, neler görüşüldüğü, hangi tekliflerin verildiği gibi konular, ilişkili belgeler ve e-postalarla birlikte görülerek daha güvenli adımlar atılabiliyor.
Teklif yönetimi
Logo CRM Teklif Yönetimi modülü, teklif süreçlerine özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve şablonlarla daha hızlı teklif hazırlamaya yardımcı oluyor. Geçmiş fiyat kontrolü, Opsiyonel Teklif, Alternatif Teklif ve Ürün İlişkilendirme özellikleri de daha esnek bir teklif süreci sağlıyor. İhtiyaç doğrultusunda birkaç farklı şekilde kurgulanabilen teklif onay süreçleri ve Logo CRM veritabanından otomatik yapılan anlık cari hesap risk limiti ve stok kalan miktarı kontrolleriyle, teklif süreçlerinde insan kaynaklı hatalar en aza indiriliyor.
Saha satış süreçlerinin takibi ve yönetimi
Satış ve satış sonrası hizmet ekiplerinin müşteri faaliyetleri, rotaları, görüşme ve ziyaret planları Logo CRM üzerinden merkezi şekilde takip edilebiliyor. Böylece ekiplerin faaliyetleri zaman ve maliyet tasarrufu sağlayacak şekilde düzenlenebilirken, etkin bir yönetim ve raporlama mekanizması da oluşturulabiliyor. Bu çerçevede sunulan Logo CRM Aktivite Yönetimi modülü, satış veya satış sonrası ekiplerin tüm potansiyel veya mevcut müşteri ziyaretlerini, görüşmelerini, toplantı notlarını detaylı bir şekilde kayıt altında tutarak pivot tablo özelliğiyle raporlamayı sağlıyor
Detaylı rapor ve dashboard tasarlama
Logo CRM’in farklı modüllerindeki Satış, Fırsat ve Aktivite gibi raporların yanı sıra, ihtiyaca göre özelleştirilebilen raporlar ve dashboard’lar da hazırlanabiliyor.
Satış sonrası süreç yönetimi
Satış sonrası süreçleri ihtiyaca göre özelleştirebilen Destek Logo CRM Merkezi sayesinde müşteri memnuniyet/şikayet süreçleri, teknik destek süreçleri veya işletmenin IP santrali ile entegre çalışan çağrı merkezi süreçleri tek noktadan yönetilebiliyor.
Logo ERP ürünleriyle entegrasyon
Logo CRM’in Logo ERP ürünleriyle anlık entegrasyonu; müşterilerin cari hesap ekstrelerini, sipariş ekstrelerini ve risk limitlerini takip etmeye olanak veriyor. Ürünlerin anlık stok miktarlarının kontrolü ve satışa dönüşen tekliflerin ERP çözümlerine sipariş veya irsaliye olarak otomatik aktarılması da bu entegrasyon sayesinde gerçekleşiyor.
Logo Notifier Service
Logo CRM kapsamında ücretsiz olarak sunulan Logo Notifier Service gönderim yönetim sistemi, kurumsal süreçlerle ilgili işlemlerin anlık olarak bildirimini sağlıyor. Böylece süreçler üzerinde tam kontrol sağlanıyor, anlık raporlar alınabiliyor. Logo Notifier Service; müşterilerin özel gün kutlamalarından e-posta mesajlarına, verilen tekliflerin son durumlarından gerçekleşen satışlara, sözleşme bitiş tarihlerinden satış sonrası hizmet detaylarına kadar her türlü bilgiyi e-posta, SMS veya Push Notification şeklinde paylaşıyor.
Müşterilerin cari hesap durumları, risk kriterleri, girilen siparişler, yapılan tahsilatlar, malzeme ve stok durumları ve kesilen faturaların belgeleri gibi tüm işlem içerikleri ve detayları da Logo Notifier Service ile anında iletiliyor.